18 JANUARI

Lite nytt som har hänt.
Den 2 januari fick jag besked om att jag kommit in på Högskolan i Gävle. Där ska jag alltså läsa till Hälsopedagog. Vid första intagningen låg jag på 36e plats. Första tanken var att jag aldrig skulle komma in på det. Gick in på hemsidan och skulle titta när andra intagningen var, och det var just den dagen jag tittade. Okej, då tittar jag väl. Där står det med gröna stora bokstäver: ANTAGEN. Chocken går inte att beskriva. Satte mig ner på sängen och stirrade in i väggen. Hur som haver, det är helt sjukt. Nu på måndag den 21 ska jag på upprop och introduktion.
I onsdags bokade jag och Martin en utomlandsresa. Den 9 juni åker vi till ett ställe utanför Alanya, Turkiet och stannar där en vecka. Det ska bli så underbart med lite tid för varandra.
Har kommit igång med träningen också, köpt gymkort på Korpen. Jag har lovat mig själv att hålla i det, så nu jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0