2 FEBRUARI

Vilken ordning man har på livet mot för förra året. Då var man arbetslös, hade 9 extra kg på kroppen och var väldigt less på vardagen.
Nu går jag i skolan på ett program jag förmodligen kommer ha nytta av i framtiden, jobbar på helgerna och tränar för att må bättre.
Första två veckorna som Hälsopedagog har gått fort. Har hunnit med ett seminarium redan, och nästa vecka väntas det ytterligare seminarie- plus uppsatsskrivning. Kommer nog hata skolan några gånger under terminen, precis som jag alltid gjort. Men jag ska inte slacka efter som jag också alltid har gjort. Nu jävlar ska jag plugga, jobba och träna. Plus vara med mina fina vänner och pojkvän.
Snart fyller jag 21 år, det är sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0