EN HÄRLIG TORSDAG

Igår gjorde jag och Ludvig något otroligt. Inte så otroligt för honom, men för mig. Vi bestämde oss för en springtur. Jag var nästan säker på att efter halva vägen skulle jag sakta ner. MEN - det gjorde jag inte. Vi tog oss igenom en del av Hälsans stig där vi fick ihop 4 km på 25 minuter. Inga stopp för att flåsa skiten ur mig, saktade inte ens ner för att börja gå. Jag är så otroligt stolt! Nu vet jag att jag kan. Det sitter i huvudet som Ludvig säger. Nu är det bara att fortsätta och bli bättre.
Idag har jag städat hela lägenheten sedan gått på stan med saknade Mia. Hittade en hel del grejer som jag behöver vilket var riktigt lyckat.
Just nu sitter jag på bussen till Hedesunda för att sova hos Martin, det är så mysigt med sovsällskap 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0