WELCOME WEEKEND

Planerna blev ganska ändrade igår.
Tvättstugan var dessvärre det enda som blev av. Men inte blev det sämre för det! Gick över till mormor och morfar, bakade kanelbullar och fikade. Riktigt mysigt var det. Bestämde också mig för att följa med dem till Stockholm över helgen för att vara med kusinerna. På kvällen gick jag över till Matilda där Isabell också var. Hon är ju nyinflyttad där och det var riktigt fint! Vi åt massa gott och tittade på Lucky One.
Imorse blev tennisen inställd pga att Jimmy kallades på jobb, så det var lite tråkigt.. Åt en mysig frukost med tjejerna och gick sedan hem. Bestämde mig att ta en springtur och så blev det. 4 km på rekordtid vilket var väldigt skönt! Jag som ALDRIG tyckt om att springa, plötsligt tycker på något konstigt sätt att det är skönt och avkopplande. Mest för hjärnan att bara fokusera på att hålla takten. Oj, nu babblar jag bara.
Vid tvåtiden rullade bilen till Stockholm. Här ikväll har vi ätit jättegod mat och efterrätt, tittat på Xfactor samt haft det väldigt trevligt för att sammanfatta allt. Nu ska jag somna till Desperate Housewives, perfekt avslutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0