STOCKHOLM OPEN

Igår var det dags att åka ner till Stockholm Open. På bussen på väg ner var det en liten frågetävling där man kunde vinna priser. Glädjen kom farande när jag ropades upp som tredjeplats och mormor som första. Jag vann 5 strötimmar på GTK och lite godis. Riktigt praktiskt må jag säga! När vi kom fram njöt vi av massa bra tennis och minglade runt tills det var dags att åka hem. Klockan tio var både rumpa och huvud trötta när vi satte oss på bussen. Det kändes verkligen att man hade tittat på tennis i tio timmar. Men det var verkligen skitroligt, så det var det värt. Tusen tack Håkan och mormor!
Idag ville jag verkligen sova ut för en gångs skull. Ligger i sängen och drar mig medan jag tittar på Desperate Housewives. Idag står förhoppningsvis löpning på schemat och att träffa Ludvig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0