SÖNDAG

Det blev en mysig dag i Uppsala. Blev lite shopping och korv på IKEA, sen gick vi i lite andra affärer. Jag hittade bl.a. ett par nya inomhusgymskor. Nedsatta från 799 till 199, helt okej måste jag säga. Åkte hem och mös med god mat och massa annat gott. På lördagen blev det lite jobb i trädgården i solskenet. Tog tåget hem på eftermiddagen. Matilda fick tyvärr förhinder så vi kunde inte ses. Madde frågade om jag ville hänga med ut med några gamla kollegor från Furuvik, och det blev faktiskt en riktigt rolig kväll. Förfest hos Rebecka och sedan Slick. Blev uppraggad av Luleåspelare, tog ut 3000 kr av misstag, plånboken gick sönder, träffade många kära ansikten och kvällen avslutades springandes därifrån. En kväll att minnas. Idag blir det inte många knop. Jag och Martin ska ha en riktig myskväll med massa gott, det ser jag fram emot 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0