SATURDAY IN STHLM

Åh vad skönt det är att vakna upp till solsken! Det gjorde jag denna lördag här i Sollentuna, åt en god frukost och gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag, min kusin Anna och hennes pojkvän Isak in till stan. Tittade runt lite i affärer och jag fick helt otroligt nog med mig ett par jeans från Monki. 400 kr gick dem på, det var de värda. Mötte upp Adde och Jenny för en fika, det var kul att träffa dem!
Ikväll har vi ungdomar stått för maten, tacos stod på menyn som satte sig fint i magen. Tittade sedan på Kvarteret Skatan - reser till Laholm som var en riktigt skön film! Precis min dåliga humor.
Nu ligger jag härnere i gästrummet för att somna till Eva och Adam-avsnitten som rullar på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0