NY VECKA

Småkillarna från Åmot/Ockelbo krossade rent ut sagt Andersberg. 18-8 blev slutresultatet och tjejerna var så duktiga att coacha dem fram till seger. Riktigt stolt över dem!
Sedan blev det en mysig kväll i Hedesunda i Martins famn, precis som jag vill ha det.
Imorse var det möte på Arbetsförmedlingen, vilket jag helt och hållet kunde ha avstått ifrån. Fy, så glad jag är för att jag har fått ett deltidsjobb. Dessutom är jag glad för en sak till. Min morbror Håkan ringde och sa att det fanns plats kvar för mig på Stockholm Open, som han vill betala för. Så nu på onsdag åker jag, Håkan och mormor ner och tittar på professionell tennis.
Idag blir det inte många knop har jag bestämt mig för. Bara ta det lugnt och ladda upp inför tennistimmen imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0