NY VECKA

Det blev en riktigt trevlig kväll i fröken Bertilssons hus. 6 olika pajer och en god sallad stod på menyn och man åt sig väldigt mätt. Vid åtta tog jag bilen till Martin och spenderade natten där, riktigt mysigt. Var tvungen att ta bilen hem tidigt på söndagen. Mötte senare upp Ludvig och lilla hundvalpen Svante. Vi åt mat och var lite hundvakt tills Martin kom och hämtade mig efter träningen. Det blev en mysig söndag!
Idag har vi krattat löv och ätit nudelfrukost. På eftermiddagen åkte jag hem och tog en springtur. Blev väldigt glad när jag orkade mer än vad jag trodde. 5 km fick jag in, väldigt väldigt nöjd. Nu ska jag njuta av massa bra program i soffan 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0