LEVDE HÖG PÅ LIVET, MEN GJORDE SJÄLVMÅL

Imorse vaknade både jag och Liza av halsont och snorade näsor. Inget vidare det! Tog bussen hem vid elva och gjorde mig i ordning. Mötte upp Paula på stan klockan 12 för att äta lunch. Det var riktigt kul att träffa henne, allt känns precis som förr. Det känns som att vi fortfarande går i samma klass och träffas varje dag. Efter en timmes prat och god mat gick hon iväg för att jobba och jag gick hem och bäddade ner mig en stund. Tog en kopp honungsvatten så nu känns det lite bättre. Sitter i skrivande stund på tåget på väg till Ockelbo för att hälsa på Amanda och Linnea. Det var allt för längesen man träffade dem så det ska bli mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0