IN SICKNESS AND IN HEALTH

Helgen gick alldeles för fort. På söndagen hade vi en storlunch med 14 personer som åt. Många från släkten och lite respektive. Vid fyra rullade bilen hem till Gävle. Sedan kom Isabell och Martin och hämtade mig. Söndagen spenderades ute i Hedesunda med gott framför tvn.
På måndagen målade vi lite ute i garaget och tog ett välförtjänt bubbelbad efteråt. Fick ett väldigt glädjande telefonsamtal också mitt i allt bubbel. Jag har nu ett jobb från och med den 6 november på McDonalds vilket känns väldigt bra. Jag kommer iallafall ha en inkomst vilket är det viktigaste. För att fira bokade vi biobiljetter till filmen Ted. Tog bilen in till stan för en kväll i biosalongen. Filmen gick över förväntningarna och var verkligen underhållande!
Därefter kröp vi ner i sängen med massa tända ljus.
Perfekt avslutning på en underbar dag.
Den här dagen började med en timmes tennis med Jimmy på GTK. Gick inge vidare för halsen kändes tjock och äcklig.. Vid halv ett kom Liza och hämtade mig. Tog en köttbullstallrik på Ikea och catchade up.
Nu är vi hemma hos henne och väntar på Svenska Hollywoodfruar med en varsin skagentoast i magen. Trivs väldigt bra just nu, trots mitt halsont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0