GRANDPA

Blev en timmes tennis imorse med Jimmy. Sen har jag spenderat dagen hos min käre morfar som är ensam hela veckan för att mormor är i Stockholm. Åt god mat och njöt av varandras sällskap. Han är en riktigt fin människa, min morfar.
Gick därifrån runt sju och mötte upp Ludvig för en rask promenad och lite prat. Därefter blev det dusch, varm macka och Svenska Hollywoodfruar.
Fick ett roligt samtal idag också, Kungsberget ville att jag skulle komma på intervju. Får se om det är något för mig nu när jag ska jobba på McDonalds. Blir bättre ekonomiskt att jobba i Gävle, men man kan alltid ha något extra om de skulle vara intresserade av det! Klurigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0