EN UNDERBAR HELG

Min helg har varit väldigt bra.
I fredags blev det myskväll med några tjejer från gamla klassen. Vi åt tacos och tittade på filmer från skoltiden. Jätteroligt att få träffa dom!
På lördagsmorgonen vaknade jag upp med Linda bredvid mig. Vi spenderade nästa hela dagen framför tvn med Xfactor-repriser. Vid femtiden tog vi bussen till henne. Åt tacos med hennes familj och började fixa oss inför kvällen. Gangnam style och citronvin gjorde vår lördag! Kvällen spenderades på Allstar, väldigt trevligt faktiskt.
Tog oss hem till mig och somnade inpå småtimmarna.
Upp tidigt på söndagen för att åka ut till Martin, där det blev massa mys hela dagen med massa gott. Denna dag har jag också hängt i Hedesunda, men åkte hem och tog en springtur i det fina oktobervädret. Resten av kvällen blev det att ligga i soffan framför massa bra program, älskar måndagar på det viset!
Nu ligger jag i sängen och ler över denna dag. Imorgon väntar en ytterligare bra dag där först tennis står på schemat och det bästa: jag och Martin har varit tillsammans 4 och ett halvt år 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0