BÄSTA DU

Det blev en mysig kväll i Hedesunda. Läste igenom papperna från McDonalds och tiden gick rätt fort, så väntan på Martin blev inte särskilt lång. Myste i soffan resten av kvällen. Idag krattade vi lite hos deras mormor och därefter åkte jag hem. Mötte upp efterlängtade Linnea på stan och åt en varsin sallad på Waynes, väldigt trevligt! Strosade runt på stan innan vi skildes åt. Träffade Ludvig ett tag innan jag gick hem.
Tog mig i kragen och gav mitt kassa humör en fet smäll. Satte på mig springkläderna och tog mig ut. 4,5 km blev det och jag är riktigt glad att jag tog initiativet. Nu ligger jag i sängen och längtar till morgondagen. Jag, mormor och mamma ska till Uppsala över dagen för lite shopping. Lite kvalitetstid är alltid fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0