A CELEBRATION

Gårdagens tennistimme var bra härlig. Riktigt härligt att vara där igen, slå hårda slag och springa fort fram och tillbaka på banan. Därefter blev en dunderfrukost och en runda på stan innan jag gick upp till mormor och morfar. Där blev det lunch och sen kom Martin. Vi vandrade ner på stan och gick sedan hem till mig. På kvällen åt vi på favoritstället Church Street, alltid lika gott! Spenderade resten av kvällen med gott framför tvn.
Idag åkte han hem vid fyratiden och då bestämde jag mig för en powerwalk. 6,2 km skrapade jag ihop i en rask takt vilket var väldigt skönt!
Imorgon väntas en morgon med tvättstuga, en lunch med Ludvig och sedan kommer Amanda hit. Allt gillas förutom det första..

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/856562/images/2012/pic_506ca0cdddf2b326d6000b4b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0