14 OKTOBER

På torsdag blev det ingen kurering hemma. Martin frågade om jag ville komma dit, så jag åkte till Hedesunda på kvällen och sov över. Båda vi var förkylda så det passade ju bra. Låg i soffan med en varsin tekopp som gjorde gott.
På fredagen gick vi ut och målade i garaget. Resten av dagen blev det att ligga i soffan och sedan tacomiddag på kvällen. Riktigt mysigt att få vara med min älskling.
Tog bussen hem på lördagsmorgonen för att ta en fika på Dagnys med Liza och Paulina, riktigt kul att träffa dem.
Vid fyra mötte jag upp Matilda för att handla lite till kvällen. Till middag blev en breast of chicken på Church Street, sååååå gott! Resten av kvällen tittade vi på Desperate Housewives och åt massa massa gott!
Nu sitter vi här i soffan, mätta och belåtna. Ska strax dra mig hemåt för att sedan åka på innebandymatch med Ludvig som Linnea och Amanda ska coacha. Kvällen ska spenderas i Hedesunda, bästa avslutet på en helg 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0