THE BEST WEEKEND

Intervjun gick bra i Kungsberget, hon tyckte att jag passade bra för jobbet men hon ville veta hur mycket jag kunde jobba. Så när jag har fått mitt schema från McDonalds ska jag höra av mig oavsett hur jag ska göra. Väldigt roligt att få ett sånt besked!
På kvällen blev det Slick och Alina Devecerski, riktigt rolig kväll med min bästa kompis.
Fredagen blev det en lunch hos mormor och morfar och utgång på kvällen igen. Fick träffa efterlängtade Gamleby-Amanda och det gjorde mig väldigt glad, och Linnea förstås!
Lördagen spenderades med Matilda och Isabell. Vi gick på Brynäsmatch och åt god mat hemma hos mig. Sedan blev det några timmar på Old Saints med Martin och hans kompisar. Åkte hem till Hedesunda och sov där.
Blev två mysiga nätter med min fina Martin. Åkte hemåt idag för att ta en avskedsfika för Amanda som åker till Italien på torsdag. Riktigt mysigt!
Imorgon är det dags för introduktion på McDonalds, får hoppas att det är över mina förväntningar 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0