Nov. 19, 2012

Har haft en väldigt bra helg. Blev en fin kväll i Hedesunda med vin, massa gott och härliga nya människor.
På lördagen åt alla i familjen ute. Bror och Jenny var på besök från Stockholm. Blev lite födelsedagsfirande på Terrassen för både Martin och Adde. Riktigt god mat som verkligen rekommenderas. Efteråt gick vi alla till mormor och morfar för tårta, ost och kex och annat mumsigt. Myste i Hedesunda på söndagen med min Martin och han fina familj.
Idag är det ännu en måndag. Omotiverad, less på att vänta, beslutsångest och allmänt seg.
Kommer nog tvingas välja mellan två jobb och jag vill gärna att det ska fungera med båda. Men man kan inte alltid få som man vill, och jag ska vara glad att jag har ETT jobb iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0