Dec. 02, 2012

Lite roliga saker har hänt.
Jag ringde till ett av mina jobb och fick ett bra besked. De kunde anpassa mitt schema till det andra jobbet och jag slipper därmed säga upp mig. Det känns förjävla skönt!
Onsdagen bestod av detta: tvättstuga, IKEAlunch och köpis med Ludvig och på kvällen en mils promenad med Matilda.
Torsdag: Åkte till Hedesunda och spenderade hela dagen där med Martin.
Fredag: blev en dag till i Hedesunda, pizza och bra tvprogram.
Lördag: Åt lunch hos mormor och morfar tillsammans med kusin Anna, morbror Micke och moster Magda. Tog bilen till Ockelbo för att gå på prinsessparty hos Malin med massa trevliga människor. Det blev en riktigt bra kväll!
Idag blir det bockinvigning och julbord på IKEA med familjen. Plus att Martin kommer hit för att vara med mig ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0