YOU'RE NOT GONNA BELIEVE WHAT I JUST DID...

Fartfyllda dagar nu för det mesta. Svenskatal, samhällsprov.. Bajs bajs bajs. Men nu är det gjort och jag har bara en liten uppgift på fitnessen kvar. Sen är det slut. Över. Done. Tar skolan nu först och främst. Igår var det inte en sån bra dag. Idag var den bättre. Sovmorgon till 12, samhällsprov som gick åt pipan, provade balklänningen (som passade jättebra!!!) och åkte till mormor och morfar. De var hundvakt åt världens finaste Dixie. Åt jättegod mat och efterrätt. Sen kom mamma, vi spelade kort och sen fick jag övningsköra hem. Nu ligger jag i sängen, glad och tittar på taahm. Imorgon är jag ledig och ska vara hos mormor och morfar hela dagen, plugga körkortsteori och ta det lugnt.


Mina älsklingar, dock första säsongen som var utlånad

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

vad tror du om ashton kutcher istället för sheen då? ;)

2011-05-19 @ 16:18:13
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0