WOW.. AND YOU CARE?

Äntligen fredag! Igår var det en trevlig dag. Ledig och spenderade dagen hos mormor och morfar. Åt tacos och massa annat gott medan jag läste teori. Vid sex kom mamma, så fick jag övningsköra hem. Därefter var det dags för tjejkväll på stan med mamma och mormor. Fick med mig ett par jeansleggings, en ring, ett halsband, solbrillor och ett par studentskor (finally!) hem. Till sist tog vi en mysig fika tillsammans. På kvällen när vi kom hem hade Jimmy bra grejer att berätta för oss, vi kommer att få en liten "inneboende" tre veckor i augusti. En underbar springer spaniel vid namn Ture. Hur glad blev jag?!?! Dessutom bjuder Jimmy med mig och Martin på Church Street ikväll, hur gott? Världens bästa mat finns på Church Street.
Gick till skolan idag för att få betygsinfo i svenska. VG i slutbetyg. Nja.. Kunde ha varit bättre, hehe. Hade fått MVG på svenskatalet (!) vilket jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG fått förut! Rädslan för att tala, euuuuw!! MVG på kåseriet också och till sist VG på projektarbetet. Wey.

Nu sitter jag hemma iallafall, ska börja städa lite smått och sedan gå och sola. Ikväll kommer min Martin hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0