WENDY DOESN'T LIKE SPORTS

Det har varit en bra helg. I fredags kom min pojke hit. Vi blev bjudna på Church Street av min fina låtsaspappa och åt popcorn framför tvn. Alltid lika mysigt! På lördagen jobbade jag min första dag på Furuvik, nervös som attan var jag men det gick jättebra! Härliga kollegor och faktiskt roligt jobb. Tog tåget till pappa efteråt och sov där, trevligt trevligt. Samma visa denna morgon, jobb. Marlene hämtade mig och skjutsade mig till Valbo för lite morsdagsfirande hos mormor och morfar med lite släkt. God mat, tårta och Mästarnas Mästare-final. Grattis Stenmark! Sen blev det övningskörning.
Fick även reda på en bra sak, jag kanske flyttar hemifrån över sommaren. Min bror ska flytta till en kompis i Uppsala, och då står hans lägenhet tom i tre månader. Om inte hans exflickvän ska hyra den (...) hehe, får jag ha den! Hur bra skulle inte det vara? Aja, nu ska jag somna till mina 2½ män :)


Breast of chicken på Church Street


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0