REALLY, I'M GLOWING?

Dålig update.
Fredags var det halkkörning som gällde. Det gick bra och var huuuuuur roligt som helst! Tur att jag hade Malin med. Sedan kom Linda hit, klippte och färgade slingor på mig. Tvmys med godis och chips resten av kvällen!
I lördags gjorde jag andra omgången med slingning. Det är typ rött/orange/gult i hårbotten..... Snyggt. Vid sex fick jag skjuts hem till Linnea, där vi var ett gäng och åt god mat, efterrätt och chips. Drog tyvärr vidare, det sög. Somnade runt fem till American Pie.
I söndags vaknade vi tidigt och åt chips till frukost och klistrade oss framför tvn. Tog bussen hem, fick förfrågan av älskling att komma och sova där. Tog fyrabussen dit och åt min sista "vanliga" måltid och chips och hade det supermysigt! Mycket och där.
Idag var det en tröttdag. Måndag.. Media, filosofi och fitness. Trött. Åt GI-mat. Duschade. Ja, jag har börjat med GI-metoden och ska göra det en månad framåt. I hopp att försöka förlora nått kilo och må bättre. Något jag inte riktigt vågar säga om någon frågar? Don't know why.

Nu är jag jättejättetrött, så nu ska jag förflytta mig till sängen och glo på tv tills jag somnar.





 MÅLET!

 Slut med detta....
I'M GONNA MAKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0