I'M HARRIED, BUT LOVABLE

Sista dagarna i skolan nu. Gymnasiet liksom, shit! 3 år med en underbar klass. Nog om det! Igår hade min klass PA-kväll där vi visade filmer från trean för föräldrar och vänner, det blev lyckat och lite pengar samlades in. Igår bokade jag dessutom teoriprov och uppkörning. Shit. Nu gäller det. Sista spurten. Jag SKA klara det!!!!! Annars kommer jag inte förlåta mig själv.
Idag har jag varit i skolan och gjort utvärdering, gick hem och pluggade körkortsteori. Sen spelade jag tennis med morbror en timme, efteråt övningskörde jag. Nu ligger jag i min säng och kollar på mina två och en halv älsklingsmän. Eller ja, det finns ju tre och en halv egentligen hihi. Nu ska jag göra ett sista körkortstest innan jag återgår helt till männen.



En längtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0