I PAYED NINE BUCKS FOR THIS HAIRCUT

Kollade på SATC till tre inatt, sliten? Lite. Spenderat min dag hos mormor och morfar, hjälpt dem lite där hemma. Jämt när man är där känns det som att man äter tusen gånger. Men, hur gott är det inte? På kvällen kom morbor Håkan och bror Andreas och spelade kort. Nu är jag i princip nyduschad och ligger nerbäddad i min säng, kollar på sista skivan av sjunde säsongen på Two and a half men. Sorgligt, jag hatar den säsongen lite. Charlie är ju sad man. Vill bara ha den åttonde säsongen nu.

Jag känner mig glad idag. Hela tiden, när jag inte tänker på annat.. Ska försöka behålla det! Imorgon kommer bli en väldigt bra dag. Förhoppningsvis inte gå i skolan särskilt länge, ha förhoppningsvis min sista körlektion och min älskling som definitivt kommer hem till mig och myser, äter kinamat och annat gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0