GIVE HER A BAD HAIRCUT AND SHE'D BE YOU - BERTA

Idag gick jag i skolan i typ två timmar. Värt. Vandrade vidare till stan och mötte upp Liza för att kolla runt lite. Sen åt vi lunchbuffé på Lilla Saigon, satte sig som en smäck i magen kan jag lova. Därefter tog vi en tripp till solariumet. Satte oss på mitt tak i solen efteråt medan vi väntade på att hennes mamma skulle hämta henne. Efter hon hade åkt satte jag mig och läste ut körkortsboken för andra gången.. Känns som att det räcker nu! Gjorde några körkortstest och städade lite. Duschade, åt. Blablabla. Slutade pluggandet för en stund sedan och övergick till männen som går på sexan. Säger grattis till Malin som klarade teorin idag!! Way to go, mer chokladbollar till mig.



Under.. wait for it... bart!


Du och jag... du och jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0