WELCOME TO MY WORLD

Hej kass uppdatering.
Från tisdag till torsdag var jag med Amanda i Stockholm hos hennes mamma. Första kvällen gick vi ut och åt och andra dagen spenderade vi på stan. Fick träffa min fina kusin Anna också! Det svider i plånboken nu kan jag lova. Men det var en väldigt mysig resa må jag säga!
På torsdagen när vi kom till Gävle var det bara att packa om och gå till nästa buss till Hedesunda. Min födelsedag var jag hos min älskling. Han hade bakat en jättefin och en väldigt GOD chokladkaka till mig! Så fick jag blommor, en fin sten med text och SJUNDE SÄSONGEN AV TWO AND A HALF MEN!!!! lycklig tjej. Vi tog ett mysigt bubbelbad och åt god mat. En riktigt fin dag helt enkelt :) Igår tog vi det lugnt fram till fyra då jag skulle hem.
Gjorde mig iordning, åt god mat med familjen, så kom Linda hit. Jag fick en vrålsnygg klocka av henne, hur söt? Vi vandrade vidare mot villastan där Linda och Alexandra var, förfestade lite. Drog mot Goya och träffade fint folk. Men vart var folket?! Jag drack nog lite för mycket och blev väldigt väldigt yr och bestämde mig för att gå hem och mina fina gick med mig hem. Hemma blev det inte precis bättre......... Till råga på det så har jag nog tappat 120 kr. Kul. Idag blir det förhoppningsvis en myskväll med fina klassisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0