THEN GO AND LICK A BOOK

Det var en mysig kväll hos Amanda. Two and a half men och chips. Jag var tröttast på måndagsmorgonen. Dagen gick väl hyfsat snabbt, kändes rätt att inte vara med på fitnessen när man känner sig snorig och äcklig i halsen. Jag vill inte att det ska bli värre, då kan man ju inte träna överhuvudtaget. Baaaaaaaaaaaaajs säger jag bara. Jag gick hem där Martin satt och kollade på Family Guy. Runt tre blev golvläggaren klar, så då började vi flytta in allt igen. Äntligen får man ligga i sin egen säng. Vi gick och köpte vår egen mat, grillad kyckling, vitlöksbaguette, pommes och sallad! Mumma. Sen blev det dusch och mys resten av kvällen. Jag slocknade 21:30, hur skönt? Egentligen skulle jag ha varit på Lantmäteriet kl 9 imorse, men jag stängde av klockan och "snoozade" i två timmar. Det är inte så lätt att kliva upp från en varm famn precis, hehe.
Nu ska jag get ready for school....


jag älskar dig mysis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0