SO IN LOVE, PUPPY LOVE, WOFF

Fint med helg? Fast nu är det söndag.. Men min helg har varit bra. I fredags kom Mia hit efter hon slutade skolan, vi köpte godis och chips och gick vidare till mig. Familjen ville ha pizza, så det blev så! American Pizza Place's tacopizza är to die for. Kollade på roliga program på tvn och somnade gott runt tre. Vid tolvtiden på lördagen kom Alexandra och hämtade för att spendera dagen hos henne i Skutskär! En riktigt lyckad dag med korvgrillning, sol, minttu-oboy, god middag, med andra ord-spelet, singstar, cider och shots. Blev många ord där. Tack för kvällen tjejer, förlåt om jag gjorde hål i trumhinnan på er med mitt sjungande/skrikande/kvävd svan. Imorgon (eller ja, om några timmar in på söndagen..) kommer ÄLSKLING HIT!! Som jag längtar.


min lilla glasögonorm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0