I 3 UNDERBARA ÅR HAR JAG VARIT DIN

Martin Albin Lundgren.
Imorgon är det 3 år sen jag mötte dig vid fnasket i Gävle för första gången. Kommer så väl ihåg leendet med de stora bruna ögonen och det fixade håret, de bruna fred perry skorna och den mörkgråa rutiga jackan. Du fick mig att smälta på riktigt. När du tog min hand i din hoppade hjärtat till och fjärilarna i magen växte. Jag var helt förälskad i dig. Det kändes så rätt. Den 2 april 2008 bestämde vi oss att bli tillsammans. Jag kände det där pirret i magen hela tiden. När jag fick träffa din underbara familj som var så himla snälla och roliga. Första månaderna fick vi inte sova med varandra, och varje gång det blev en lite senare buss hem var det som ett steg framåt. Efter 9 månader brast allting, då det tog slut. Jag är så himla glad för den dagen, 16 januari 2009 då du ville ha mig tillbaka. Hur du skrev att du ångrade dig och att du älskade mig, vilket misstag du hade gjort. Jag blev lycklig igen, och när jag ser tillbaka på det nu är jag glad att det hände. Att vårt förhållande fick "en ny start" och att du fick inse. Jag är glad att du gjorde det. Det var ett tag jag trodde att det skulle hända igen, och jag var så rädd. Men min oro försvann och allt var bra. Vi har upplevt mycket tillsammans, både bra och dåliga saker. Jag är glad att jag upplever det med dig. Jag älskar allt som har med dig att göra och jag älskar dig för just den du är. Du är den finaste människan jag vet. Du får mig att skratta, och tröstar mig när allt är dåligt. Jag känner mig trygg i din närhet och det bästa som finns är att vakna upp vid din sida. Du ska veta att jag försöker vara den bästa flickvän som man kan bli, men ibland så märks det inte... Du förtjänar det bästa i världen älskling. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag har aldrig varit lyckligare, och det är din förtjänst. Tack, och åter tack för att du är min. Du är min och jag vill skrika ut det till världen. Tack för dessa 3 år som jag hoppas blir många fler v

Din Josefine

Kommentarer
Postat av: Pandis

men åh jossan, sitter typ och gråter nu. jättefint!!!

2011-03-28 @ 20:06:45
URL: http://lindstromamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0