THAT'S THE SPARKS... BABY - CHARLIE HARPER

Väldigt bra dag igår! Gick på stan med Linda och köpte grejer till balen och lite annat. Lunchade på Max med henne och Louise. FETT gott. Gick hem och färgade slingor på mig, sen åkte Linda hem. Stack ut och övningskörde med mamma, och avslutade på solariumet. Köpte med mig lite gotta till mig och Martin och gick hem och pratade med Ludvig i telefon. Vid tio kom Martin. Jag gjorde ett körkortstest (klarar't, YES!) så mumsade vi i oss popcorn och Ben&Jerry's. Älskade du!
Idag fick vi en liten sovmorgon, skönt. Han stack för snart en timme sedan. Nu ska jag packa ihop mina grejer och åka till Valbo. Ska hem till min älskade rödtott. Linda Rydén. Bäst. Vi ska fixa oss inför balen med några andra girls och ha det allmänt trevligt. Lär ju säga grattis till mina kusiner Evelina och Tobias som tar studenten idag!


Såhär såg jag ut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0