OH NO HE'S COMING, OH GOOD HE'S LEAVING

I'm back. Nu är allt över. Skolan. Gymnasiet. Bu-hu, fäller en liten tår. Eller nja, jag har inte fällt en endaste jävla tår. Vad är det med mig? Jag som storbölade på nians skolavslutning. Var väl för lycklig at the moment. Världens bästa studentvecka, även fast jag missade mycket av den. Klarade teorin, failade uppkörningen. Grät i sex timmar. Men nu är det bokat igen, moving on liksom. Firades på studenten av världens finaste vänner och familj. Världens bästa flak med sämsta musikutrustningen (haha, what did I tell ya?) med bästa klassen. Studentveckan lämnade kvar fina spår. Världens äckligaste sår på knät, tre skavsår och en massa minnen.

Har börjat jobba på Furuvik, trivs som fisken med kollegorna och allt annat. Livet är bra. Jag och Martin planerar vår efterlängtade utomlandsresa, det ska äntligen bli av!! :D

I helgen har jag varit i Ockelbo för grillkväll med massa trevliga tjejer, firat Mia som fyllt 18 år (grattis till dig bästa!!) och jobbat. Helt ok helg, om inte bättre! Avslutade den hemma hos Martin, bäst bäst bäst.
Idag har jag lunchat och druckit smoothie med min vän Ludvig. Efter sin träning kommer han hit igen, blir väl någon slags matlagning då. Nu ska jag bädda ner mig till älskade SATC.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0