C SHARP

Balen var helt amazing! Underbart god mat. Skagenröra, kotlettrad och chokladkaka. Dans fram till 2 med endast SPM3 kvar på dansgolvet, hur kungligt? Helt überlyckad kväll och alla var såååå snygga!!
Fredagen spenderade jag hemma med mina fina föräldrar. Igår kom min kärlek hit. Jag spöade han på minigolf, så lagade vi god mat och mös. Idag har jag hälsat på i kolonistugan mamma och Jimmy har köpt. Den var riktigt mysig! Vi åt grillat där tillsammans med mormor och morfar. Pluggade lite teori as well.. Inte långt kvar.. Crap. Nu sitter jag här hemma helt lonely och dunkar Mamma mia, de flesta jag känner vet att jag älskar filmen Mamma mia! Gud vad jag babblar. Jävla babbel.
Imorgon drar studentveckan igång med brännboll + efterfest på Goya! Tagg tagg tagg SPM3!!!

 Normal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0