You and I, will be young forever

Inge bloggande igår som är helt förståeligt. Älskling kom hit vid elvatiden, då jag fortfarande låg och sov.. Haha, trött tjej. Jag tog en dusch och gjorde mig iordning, så gick vi upp och åt lite lunch och tittade på Two and a half men. När klockan började närma sig halv fem tog vi bussen ner på stan och åt på Church Street. Maten stod verkligen upp till förväntningarna! Helt underbart gott var det. Vi tog en varsin Breast of chicken, mums! Tog bussen hem och mös hela kvällen med film och gott.
Nu har han nyss åkt hem, så jag sitter här och ugglar. Planerna är inte ett dugg planerade idag. Känns ganska skönt faktiskt. Martin frågade om jag ville komma ut till honom imorgon igen och åka skoter, klart man inte tackar nej till det! Nej nu ska jag nog ta en dusch och fräscha upp mig lite, kolla lite på internet efter grejer till nya lägenheten. EN MÅNAD KVAR!

 
gammal bild från 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0