When I look at you

Sveriges kortaste skoldag. Hade mediakommunikation i 70 minuter. Jag och Malin skrev ner massa frågor som vi ska fråga på Media Markt. Slut. Gick och åt. Eller ja, det var potatisbullar och blodpudding som jag avskyr mest av allt så det blev en skiva bacon och kalla makaroner. Nej tack till Sodexo. Efter det gick jag och Malin på stan ett tag. Fyndande en jättefin jeansskjorta för 75 kr och ett såkallat nattlinne eller vad man ska säga haha.. Sen satte vi ner oss och tog en fika på Waynes. Nu är jag hemma, har städat och duschat så nu är det bara Martin som fattas! Nu kollade jag precis kontot och då hade morfar satt in 300 kr. Tack morfar!


Kommentarer
Postat av: Linnea(elleffDESIGN)

Hej! Hoppas det blev bra med korset! Och jag fick pengarna av matilda, så det funkade bra:) Säkert att du inte vill ha tillbaka tian? :)

2011-01-28 @ 11:44:51
URL: http://elleffdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0