Underbart att sova ut

Det var kanske hur skönt som helst att sova ut idag. Vaknade runt halv elva, plockade i och ur diskmaskinen, gick ut med återvinningen+ mina 5 enorma påsar och åt en nyttig frukost för en gångs skull! Nu har jag precis bäddat min säng, så ska jag röja ännu mer grejer, bara saker som ska med i flytten men som jag inte behöver i nuet. Som prydnadsaker till exempel! Alla väggar i huset är i princip tomma nu, alla tavlor håller på att packas ner. Shit, att det verkligen händer! Men vi har fått upplevt 5 fina år här iallafall :) Jag kommer första inflyttningsdagen, när jag och min dåvarande bästa kompis Olivia sov här. Vardagsrummet var fortfarande tomt, så där stod vi och sjöng julsånger mitt i natten, så det ekade i alla väggar. Haha, härligt minne det!
Men nog om det, nu ska jag försöka fixa klart det, sen ta en liten tur på motionscykeln! So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0