Trött och sliten

Kvällen blev väl sådär igår. Vi var som sagt hemma hos mig. Sen tog vi bussen ner på stan, jag frös. Bad choice med skinnjacka. Drog till Öster (!) hem till nån Josef. Då tänkte jag, fan vad kul med fest. Eh? Tre grabbar som satt och spela nhl. Där satt man och nickade till med huvudet lite emellanåt tills det var dags att gå till bussen. Mötte ett par sannerligen patetiska typer som ska mucka men vågar inget annat, jävla idioter. Så grymt onödigt. Jag och Mia tog bussen hem till mig och åt nattpizza och tittade på SATC. Vaknade rätt tidigt idag och åt Ben&Jerrys till frukost. Så värt. Hon drog hem för ett tag sen så jag har fått i mig lunch och ska börja rensa garderoben. Snark.

 älskar att vara seriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0