Till det lite bättre

Efter att ha gråtit ut lite kändes det bättre. Berättade för mamma om failuppsatsen och hon lovar att hjälpa mig med den. Åt kyckling med ris och currysås och åkte iväg till mormor och morfar. Gick faktiskt bra att köra. Det kanske kompenserade den svindåliga första körlektionen.. Morfar ville ha hjälp med deras tv som dampade, efter mycket om och men fixade jag den (!) plus deras telefon. Jag som är den minst tekniska människa man kan tänka sig. Så fikade vi lite och tog det lugnt, så åkte vi hem. Hjälpte mormor att skrapa rutorna på hennes nedfrysta bil så hon kunde köra hem den. Nu ligger jag här i min säng och ska inleda den fjärde säsongen av älskade Sex and the city. Imorgon kommer bli en bra dag. Efter skolan ska jag sitta kvar och plugga, älskling slutar fem, så åker vi tillsammans hem till honom och sover där! Puss på morgondagen.


 v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0