Through your halo

Jag hade verkligen en mysig dag igår. Jag kom ut till Martin runt ett, vi tog en dusch, satte på oss mjukisar och la oss i soffan. Tittade på Titanic och åt korv till lunch. Sen kom resten av familjen Lundgren hem, så åt vi middag. Kvällen avslutades med Wallander (blä) och glass. Somnade gott med M's arm runt mig, så det kunde inte bli bättre v
Idag började skolan..... Känns som att allas facebookuppdateringar handlade endast om den kommande dagen. Tjat tjat tjat. Men jag tog mig igenom nästan hela.. Efter lunchen kom illamåendet, så efter samhällskunskapen begav mig hem och skippade fitnessen. Det lär jag få ångra, men hellre hem och vila än att pina mig igenom 3 timmars träning. Känner mig så hängig så det inte är klokt. Funderar på att stanna hemma imorgon, vi har EN ynka lektion som är geografi... Jag ogillar ämnet och läraren. Hmrf, riktig funderare.


saknar sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0