Som om det bara var vi två

Igår kom min älskade Martin hit efter han slutat skolan, vi bara låg och mös tills det var mat. Kollade på några filmer, dampade och åt lite gott! Väldigt mysigt var det :) Idag fick jag gå upp halv åtta med honom och tittade på när han åt frukost, haha rolig tjej. Efter hejdåpussen gick jag ner och la mig igen.. Dessvärre ringde inte alarmet, på något sätt bockar min telefon av att det ska ringa samma alarm alla dagar typ så det "ringer en gång", och den gången var inte idag. Så jag vaknade av solljuset halv tolv ungefär. Jippie. Tur att det bara var en lektion, men ändå! Suck för mig. Men tack och lov är det helg. Idag tar jag mitt pick och pack och tar tåget hem till pappa för att spendera helgen i Tierp. Det blir nog mysigt det! Saknar dem. Nej, nu ska jag göra mig iordning och äta något, ta bussen ner på stan och byta mina skor sen går tåget halv fyra. Ha en bra helg!


Pappa, Andreas, jag, Cassandra (bebisen) och Angelica. Födelsekortet från 2007. Hur man såg ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0