Skola och IKEA

Åstadkommit lite grejer idag faktiskt. Kåseriet på svenskan - klart. Geografiuppsatsen - klar. Nu är det bara naturkunskapen kvar. Så självklart samhällsprovet imorgon förstås.. Känns förjävligt måste jag säga. Jag har läst mina anteckningar två gånger. Så tog jag självklart fel block med mig hem. Bra Josefine. Ska plugga imorgon i skolan istället. Bra Josefine. Efter skolan satt jag, Linda och Alexandra kvar och skrev lite på vårt PA. Vid fyra kom mamma och Jimmy, jag körde till Valbo för att vi skulle kolla på en soffa. Det blev en skitsnygg soffa från MIO. Därefter blev det käk på IKEA, kanske hur gott som helst? Nej nu ska jag krypa ner i min säng och fortsätta kolla på Sommar i Sverige och sen på Sex and the city, big big love. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0