Once upon a time, I didn't give a damn

Vid tre tog jag och Elin oss ur sängen. Jag duschade och sånt. Elin åkte hem och jag åkte till stan. Mötte upp Ludvig, så gick vi och åt en varsin pasta på Nian. Orgasm. Hungriga som vargar. Efter maten släpa vi oss runt, jag köpte en mascara och frans och ögonbrynsfärg. Behövligt må du tro!
Så slog vi oss ner för en fika på Coffee Lounge, varm choklad.. mums. Det var ytterst trevligt! Vi har våra små ord som bara ploppar ur munnen ibland. Till exempel när vi kom in på caféet, då föreslog jag till Ludvig att vi skulle ha ett "köksfönster", istället för fönsterbord.. och Ludvig hade ont i magen och sa: Jag tror att jag har sarmonella.. Jag: sarmonella? HAHAHA. Stackarn...

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet och dunkar Boyce Avenue, har nog aldrig hört några som gör så bra covers..

 
                                           full vs. fullare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0