Oj, vilken nostalgi!

Jag har faktiskt haft en rolig kväll här hemma. Tog mig igenom alla lådor och efter fem fulla påsar är det klart. Spelade spel med mamma, Jimmy, Helene och Göran. Nästan alla grät av skratt! Det var riktigt kul det. Nu sitter jag nere hos mig och lyssnar på musik som jag lyssnade på för ett par år sedan, åh det väcker såna härliga minnen! Jag sitter och ler för mig själv. Sitter och fyller mina gamla fula mp4a med massa gammal musik som gör mig glad. Imorgon ska jag till älskling och sova där, åka skoter förhoppningsvis och annat mys. På måndag är det dags för skola.............. Låt mig slippa, tack. Men tack för att jag har ett halvår kvar.


Jag och Maria på nationaldagen 2007. Vilka tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0