Myspys med E.Karlsson

Dagen har bjudit på mysiga saker! Jag klev upp i hyfsad tid imorse och åt frukost och sånt. Vid elva kom mamma hem, så körde jag ner till Röda Korset och lämnade lite saker. Så körde vi mot stan. Jag hittade ett par jeans (äntligen) som mamma var så snäll och köpa till mig. Svarta med dragkedjor på fickorna, Vero Moda, 299! Hittade även en kavaj som mamma betalade också, hon är allt fin hon. Så köpte jag ett par örhängen, ett armband, två par trosor och ett par solbrillor. Allting på rea! Flyt. Sen drog vi en mysig lunch på nian med en varsin pasta. 74 spänn är det värt för den jätteportionen. Tröttnade vid två och åkte och handlade mat. Det går som det går med körningen.. men det kan ju bara gå framåt!

När jag kom hem fick jag ryck och började städa mitt rum, dammtorka och fylla på garderoben med nya grejer. Älskar känslan när man tar hem något och hänger på en galge.
Vid sju kom Elin hit, vi åt kebab med bröd. Tog en prommis till ICA och köpte gott. Sen kollade vi på film, Despicable Me. Det var en av de gulligaste filmer jag sett, och rolig var den också! Lätt 4 stjärnor.
Jag tycker om dig väldigt mycket jag.

 

Kommentarer
Postat av: elin

super mysig kväll, måste göras om. <3

2011-01-05 @ 02:39:39
URL: http://eafk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0