Min älskade

Vilken skön dag! Rätt slapp dag i skolan. Dock oätbar lunch, så de flesta av oss tjejer överlevde på en macka. På naturkunskapen tittade vi på CSI New York, först fattade jag inte varför men sedan förstod jag att de jobbar ju med DNA och sånt som vi håller på med nu.. Men ändå, så invecklat är det ju inte i serien? Men tack för 40 minuters slapp. Nu är jag och Martin hemma hos mig och pluggar körkortsteori, det blev inge Hedesunda idag. Ikväll blir det bara mys :) En glad nyhet från igår också är att min mormor sa: Idag är det första gången jag kan säga att jag mår riktigt bra. Hon har haft falsk ischias och har haft väldigt ont och i princip varit handikappad. Därför var jag hemma hos dem ofta och hjälpte dem. Jag är så glad att hon mår bra! Den lilla klumpen i magen är borta och hon ska börja spela tennis igen. Nu ska vi fortsätta plugga/pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0