Måndagsmys

Idag har jag:

-
Vaknat upp bredvid min älskade
- Gjort klar vår del av konstfilmen på medieproduktionen
- Ätit en god pastalunch på Nian med fina klasskamrater
- Varit hyper och dryg
- Varit jättetrött
- Somnat på filosofin
- Tränade roligt pass på fitnessen
- Inte hängt med i takten till musiken
- Åkt till Jysk med mamma och tittat ut saker till lägenheten
- Köpt småsaker jag behöver
- Ätit världens godaste matlåda
- Duschat och känt mig fräschare än någonsin
- Målat naglarna rosa

Just nu:

- Ligger jag i sängen och kollar på en inte allt för bra serie som mamma tipsade om
- Smsar med min kärlek
- Funderar jag på att byta över till Sex and the city istället!

 nöjd tjej med Martins mysiga tröja. Den luktar gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0