Lite årsresumé kanske?

Januari
Jag bodde i min brors lägenhet i en vecka. Martin var också där. Blev blond igen. Hade kort hår. Nicke som fyllde 18 hade storfest på Nynäsgården, den var inge kul. Jag bestämde mig för att sluta äta godis och sånt. Jag höll det inte.

Februari
Jag blev väldigt arg på en av killarna i min klass och skrev hur arg jag var på Facebook. Jag drack min första burk Coca cola på två år. Jag åkte till Hofors på jobbintervju på säljföretaget Vendator, hatade bussresan. Åkte skridskor på gympan som jag hatar mest av allt.. okej, där krydda jag, men jag hatar skridskor. Jag gjorde ett jättealbum på facebook som bara bestod av gamla bilder. Vänner-maraton hos Malin i Ockelbo, åt pizza och tusen andra onyttiga saker. Den 22a februari fick jag besked av Vendator att jag hade fått jobb som säljare.

Mars
Jag jobbade min första gång på Vendator som telefonförsäljare och sålde 8 stycken, alla blev helt paffa och fråga hur länge jag hade jobbat där.. Den 3 fyllde jag 18, vaknade bredvid Martin och fick fina presenter.
Jag och Paula åt chokladbollar istället för att simma på idrotten. Åkte till Sälen med ett par fina tjejer med skolan över dagen.

April
Jag och Martin hade varit tillsammans i 2 år v
Impulsresa till Oslo med Paula för att gå på två Metallicakonserter. Underbart kul upplevelse!
Såg på en sida på internet att Charlie Sheen skulle sluta med Two and a half men och blev deprimerad (vilket som tur var inte var sant!) Fick även min första lön på 3500, men 2300 gick till mamma för Osloresan....

Maj
Började inspelningen av vår spanskafilm, Hansel y Gretel (Hans och Greta) där jag spelade Hans. Köpte de två första säsongerna av TAAHM på dvd. Hoppade baklänges från 3 meters höjd ner på massa kuddar och fick en blåtira, för att jag knockade mig själv.

Juni
Slutade tvåan. Hade en sån mysig avslutning med min underbara klass med grillning, kubb och bara allmänt mys! Åkte ner till Sthlm för att se min kusin konfirmeras. Gjorde i princip ingenting på midsommar, men jag hade ett grymt bra sällskap. Började sommarjobba för kommun på ett ålderdomshem i Valbo med Simon.
Jobbade även min sista gång på Vendator.

Juli
Avslutade mina två veckor på ålderdomshemmet. Umgicks med underbara Amanda och Linnea. Jag var ensam hemma i en vecka. Åkte upp till stugan och mös och vann tennisturneringen i mina klasser, damdubbel och damsingel. Tvåa i mixed.

Augusti
Pappa skaffade sig en urgullig kattunge som hette Selma. Åkte till Gröna Lund med ett härligt gäng. Jimmy hade 50-årsfest och jag blev full bland släktingar. Började trean och ville dö när jag sett hur schemat såg ut..

September
Firade min vän Paulina genom att kidnappa henne och sen ha ett litet party. Mamma och jag köpte Friskis&Svettis-kort. Impuls-PA-resa till Turkiet med Alexandra och Linda, helt amazing var det!!!! Alanya in my heart.

Oktober
Jag och Martin 2 ½ år!
Stukade knät på ett Friskispass, fick ha kryckor i en vecka. Började lära känna Elin! Firade Lizas födelsedag på Lams Terrass och Old Saints.

November
Martin fyllde 17 år! Storkillen. Kollade på massa lägenheter.. Fick till slut en lägenhet så nu flyttar vi februari!!!

December
Färgade håret brunt. Började älska Så mycket bättre-låtarna! Hade en mysig jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0