Life is a mystery, everyone must stand alone

Det blev något utav kvällen igår! Mia ville hitta på något busigt, så det gjorde vi. Jag fixade mig och tog kavajen och skinnjackan och vandrade bort mot Mia. Det var cirkus 2 minus ute och jag svettades nästan, sjukt? Hemma hos Mia möttes jag upp av henne och Paulina, så gick vi tre vidare mot Angelika. Var där ett tag och med mycket om och men så skjutsade Paulinas Daniel oss ner till stan. Ännu en gång med lite om och men, blev det Goya för mig och Paulina sista halvtimmen, haha. Men det var trevligt. Tog bussen hem till Paulina och lagade mat och skrattade kanske lite för mycket.. ni är för bra! Gick in till stackars Daniel som låg och sov, men han orkade inte med oss så han åkte och jobba extra tidigt istället. Satte på en skräckis, Mirrors. Hatar de filmerna.. Vi hade sett tvåan hos Liza och alla satt och gömde sig typ. Det var lika med den här, Paulina och jag gömde oss under täcket medan Mia klagade på att hon var törstig hela tiden. Störd. Bättre blev det ju inte när vi satt och skrämde upp varandra och var skiträdda.. Haha, men framåt halv sju sov vi sött alla tre.
Idag hämtade mamma mig runt två, så åkte vi hem, så har jag hjälpt till med städningen här hemma. Vi får främmande från Oskarshamn snart som stannar över helgen, jippi. Nu ska jag ta tag i mitt rum som inte egentligen är så stökigt (!) och tvätta bort gårdagen och fräscha till mig lite. Imorgon kommer baby hit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0