Keep you much longer

Måndagen i skolan rullade faktiskt på bra! Filmade hela medialektionen, hade introduktion på filosofin och till sist fitness där cirkelträning stod på schemat. Svettigt. Skyndade mig hem till en söt kille som väntade med ett fyllt badkar! Badade i över en och en halv timme, dundermysigt. Eftersom mamma inte var hemma stod vi för maten, så det blev hamburgare och pommes, satt riktigt fint! Tittade på Jumanji och sen somnade vi sött. En riktigt mysig kväll v Idag var det ovant att gå upp tidigt, på förra schemat hade vi sovmorgon ända fram till 10.10 och nu börjar vi 08.30 varje tisdag.. Jippi. Tog mig igenom dagen iallafall och slutade halv 2. Nu ska jag släpa in motionscykeln till mitt rum och cykla lite, jag försöker iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0