Jacqueline

Jag spenderade inte min kväll med Liza. Så. Istället har jag sökt ihjäl mig på youtube efter klipp med Jacqueline Saburido, om ni läste inlägget för några dagar sen när jag var på riskettan. Hon var med om en bilolycka där en rattfull krockade med bilen hon satt i. Hon förlorade två av sina vänner, och hon fick tredje gradens brännskador på 60 % av kroppen. Ingen trodde att hon skulle överleva, men sakta men säkert återhämtar hon sig. Detta hände den 19 september. Jag har tillbringat min kväll med att läsa en 39 sidor lång artikel, där en journalist följde hennes utveckling och där själva Jacqueline återberättar, hennes mamma och pappa, läkare, sjukvårdare, vänner, övriga släkt och vänner. Jag har aldrig gråtit till en bok/text förut, men det här fick mig att gråta.

http://helpjacqui.com/pdf/jacqui.pdf


Thinking of you Jacqueline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0